2015. április 30., csütörtök

Susan Ee: Angelfall - vélemény

Sziasz... ez most mindegy.

  Ettől a könyvtől padlót fogtam.
Egyszerűen...egyszerűen (talán nem is olyan egyszerű) IMÁDTAM!
  Csodálatos volt olvasni, és miután végeztem, nem tudtam mit kezdeni magammal,mert a második része MÉG nincs meg, és én akarooom!
   És ajánlom, hogy ti is akarjátok, mert nagyon jó könyv, és annyira a szívemhez nőtt, hogy a kedvenc könyveim közé sorolom.

A borítóját imádtam, habár "könyvet nem a borítójáról ítélünk" simán megtehetném, úgyis 10/10 lenne, mert...
  Azt belátom, hogy nem olyan "zsúfolt" , hiszen csak egy szárny van rajta, holott a könyv sokkal nagyobb dolgokat foglal magába. Mégis, szerintem tökéletes, mert:
•A könyv sem egy emberi ésszel fel nem érhető dolog
•A hangulata is illik a történethez, mert az is olyan kissé "baljóslatú", amiben  szerintem mindenki tudja, hogy valami nagy dolog van készülőben, "vihar előtti csend van", ezért mindenki valamiféle csapatnak, alakulatnak  lesz tagja, hiszen egyedül nem sok esélyük van...

Úgyhogy, szerintem a borítója 10/10.

  A történet viszont... 10/11! :)
Egyszerűen lenyűgözött az írónő stílusa, olyan dolgok jutnak eszébe, amik nekem soha nem fordulnának meg a fejemben, ha a "világ végét" kellene megírnom.
   Szerintem, nagyon jó, hogy ezt a "csoportosdit" beleírta, mert szerintem is majdnem mindenki beszállna egybe,ha tényleg "vége lenne mindennek"...
  És a sztori? Igazából egy apokalipszis története, csak angyalokkal!
Eddig nem sok angyalos könyvet olvastam, de ez! Ez a könyv más... az én egyik újabb könyvszerelmem :)
 
  A szerelem pedig jó dolog, úgyhogy olvassátok csak el!
Köszi, puszi, és a többi:
         Cece

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése