2015. április 17., péntek

Nézzünk tévét!-vagyis sorozataim

Sziasztoook!
Ma a kedvetekért újra elkezdtem tévét nézni:)
  Igazából, ugye, sorozatokat nézek, ha bekapcsolom a készüléket, szóval, azokról tudok írni...
   Jaj, és még, igazából egy csatornát nézek általában, így, amiket mondani fogok, erről valók lesznek.

Agymenők (The Bing Bang Theory)
 Számomra ez nem tartozik a "sírva röhögök rajta" listámhoz, viszont olyan jó kedvre tud deríteni...
   A szereplőit egyszerűen imádom, a színészek "cukik", s csak egy dolog zavar: ezek az effektek... a röhögés, amikor mondanak valami vicceset...
  Ha humoros, az ember magától is nevet rajta, nem?
 Meg, az elképesztően okos emberek hülyeségei az egésznek  a témája... ki tud ilyet kitalálni?

Modern család
 Azért vagyok oda a sorozatért, mert, (bár  vannak benne sztereotípiák) alapvetően elég "reálisan" mutatja be a családot, meg a család lényegét, mert mindig összetartanak a szereplők,és, egy saját kis "közösségük" van.
Mindenki másmilyen benne, mégis együtt vannak.

My Wife And Kids-Életem értelmei
 Ez a KEDVENC sorozatom!
Ez is egy családról szól, és nagyon nagyokat tudok rajta röhögni...
Imádom őket is, főleg az apát, mert minden konfliktust úgy old meg, hogy már sírok a nevetéstől...

Valószínűleg feltűnt, hogy alig mondtam valamit egy-egy műsor sztorijáról...
  Ennek az az oka, hogy nem szeretném lelőni a poént, szóval, úgy szerintem már nem olyan élvezetes...
Szóval,ha érdekel, nézzetek beléjük!:)

Köszi, puszi, és a többi:
    Cece

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése