2015. április 15., szerda

Könyvek, amikről már meséltem...

Sziasztok!
Ma csak azokról könyvekről, amikről az előző bejegyzésben írtam, beszélnék.
Ezek a kedvenc könyveim közé sorolhatók:
Harry Potter
Percy Jackson
Luxen sorozat

 Szóval, ezekről írnék most nektek.

J.K. Rowling: Harry Potter
 A Harry Potter, szerintem jogosan örvend nagy hírnévnek... ugye, az alaptörténet, ha valaki nem tudná, annyi, hogy van egy fiú, akit felvesznek a Roxfortba, egy varázslók, és boszorkányok képzésére szakosodott iskolába... ez még nem hangzik olyan "hűdejó!"-nak, de:
 Az írónő olyan világot képzelt el, ami annyira hihető, annyira varázslatos, csodálatos, bámulatos... és még rengeteg -os - ra végződő szó...
 A szereplői abszolút érdekesek, nagyon titokzatosak, és annyi színt visznek a történetbe, hogy azoktól kel életre a sztori, egyre bonyolultabb csavarok vannak benne.
Hihetetlenül ajánlom, olvassátok el, ha még nem tettétek!

Rick Riordan: Percy Jackson és az Olimposziak

 Ez a könyvsorozat... nem is tudok mit mondani... függőséget okozhat!
 Itt a történet olyan mostani stílusban van megírva, hogy nagyon lehet azonosulni a szereplőkkel, de, az írónak sikerült úgy kitalálnia a sztorit, hogy keverje a múlttal... aki nem ismeri a sorozatot, most azt hiheti, megint itt az időgép, "Vissza a jövőbe"...
De nem!
A főszereplőnk ugyanis, nem más, mint... Egy FÉLISTEN!
De most nem kell arra gondolni, hogy unalmas tényeket felsoroló könyvvel van dolgunk... hiszen, az egész modernizálva van, viccesen előadva...
Főleg, ugye, a félig kecske, félig ember szatírunk a fő humorforrás, nevezetesen (SPOILER!) Kecskepajtás :)

J.L.Armentrout: Luxen sorozat
 Ez a sorozat... erről sem tudok sokat mondani... ebben BENNE VAN MINDEN!
 Egyszerűen, amikor olvastam, volt, hogy horkantva felnevettem, volt, hogy sírtam, volt, hogy toporzékoltam, magamban fortyogtam... így belegondolva, elég vicces látvány lehetett :D
Daemon Black a kedvencem, vicces, bunkó, jól néz ki, kiszámíthatatlan...
 Ezenkívül Katynek, akinek a szemszögéből íródik a sztori, olyan egyénisége van...
 Na, jó, foglaljuk rövidebben össze:
Sokan Twilight másolatnak tartják, amiben némi igazság is van, de csak néhány hasonlóság van, és teljesen más hangulata van a könyveknek.
 Ééés: ha "csak egy másolat", akkor is, megmondom őszintén:
Nem érdekel!
Annyira jó, olyan magával ragadó, hogy bátran ajánlom bárkinek!
Jó olvasást! :)

Köszi, puszi, és a többi:
    Cece


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése