2015. április 16., csütörtök

De szerettem ezt a könyvet!- vagyis, Heidi

Helló, nos, ma egy olyan könyvről írnék (igen,megint könyv...), ami közel áll a szívemhez, bár jóó régen olvastam,de nagyon imádtam...
És a könyv címe, nem más...mint Heidi!
Johanna Spyri könyve tényleg nem túl új, de olyan mértékben élveztem, hogy arra még most, körülbelül három évvel később is emlékszem rá, mennyire klassz volt nyáron, a napon sütkérezve (már,nem rajta, csak, ugye benne... na, jó szerintem érthető) olvasni ezt a történetet, úgyhogy én ezt a regényt a "Nyáron sürgősen elolvasni" történetek közé sorolom,mert, bár igazából nincs benne annyi akció, mint a mostani könyvekben, olyan" csihi-puhi,üsd-vágd", viszont gyönyörű leírások vannak benne, és mikor elolvastam, nagyon megszerettem a kecskéket (ebből a szeretetből mára nem sok maradt), mert a sztori lényegében ennyi:
Heidi, egy árva, viszont nagyon jólelkű kislány, aki a svájci legelőkön boldogságával még mogorva rokonát is "megszelídíti",és mindent felderít.
Mint utaltam rá, kecskék is vannak a regényben, amit egyszerűen imádtam, de nem mondom el, mi ez a kecskés dolog... ha érdekel, olvassátok el! :)
Köszi, puszi, és a többi:
       Cece

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése