2015. április 27., hétfő

Miket szereztem? Miket szeretnék?

  Sziasztoook!
A Könyvfesztiválon megszakadt a szívem... annyi jó könyvet láttam, hogy alig tudtam közülük választani...
 De SIKERÜLT!

Ezeket le is írom nektek:

Kemese Fanni: A viharszívű Mya Mavis ( A Napszemű Pippa Kenn folytatása)
Rick Riordan: Neptunus fia (Az Olimposz hősei második része)
Susan Ee: Angelfall

Igen, tudom,rettentően kevés... viszont a héten még veszek új könyveket :)
 Ők pedig:
Susan Ee: World After ( Igen,az előzőt már ki is olvastam, és írok is majd róla bővebben)
Kody Keplinger: The DUFF ( Már olvastam belőle, és róla is,ami alapján nagyon fog tetszeni)

És hű! Nagyon élveztem a Könyvfesztivált!
Az itt felsorolt könyveket én ajánlom mindenkinek! :)
Nos, most ez ennyi lenne, de ezekről a könyvekről majd bővebben is fogok beszélni ;)

Köszi,puszi,és a többi:
     Cece

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése