2015. április 22., szerda

Abbahagytam egy könyvet!

Sziasztok, ma szomorú hírt kell közölnöm veletek:
   Abbahagytam egy könyvet.
Igen, tudom, szörnyű,de képtelen voltam tovább olvasni...talán, ha egyszer lesz hozzá lelkibékém:)
Az Unbreakable (Törhetetlen) volt, ami sikeresen megtört.
  Hogy hogyan csinálta:
•sablonossággal
•unalommal
•számomra érthetetlen, és szörnyen rossz szerelmi szálakkal(?)
•a szereplők egymáshoz fűződő viszonyát nem  leírt mondatokkal
•és a főszereplő saját maga ismételgetésével...
Nos,ezek a fő érveim. Persze, lehet, hogy valakinek tetszik, de nekem nem jön be...
Egyszerűen kibírhatatlan volt számomra, unalmas...
Viszont,ha pontosan akarnám leírni a dolgokat, valószínűleg tele lenne spoiler-ekkel ez a bejegyzés, így, inkább nem teszem:)
  Nos... legyen annyi a véleménykinyílvánításom:
Túlélhetetlen, 1,5/5, ha pontozni kellene az eddigi "élményt"

Hoztam nektek egy rövid listát, a könyvekről,amikbe belekezdtem, de nem értem a végükre:
Charlotte Brontë:Jane Eyre vagyis: A lowoodi árva
(Háromszor is nekiveselkedtem, harmadjára már csak pár oldal hiányzott... de nem. Nem sikerült.)
L.M.Montgomery: Ezüst Erdő úrnője
(Nem,nem, és nem! Gyönyörű leírások vannak benne,de... tudjátok:nem.)

Ééés,nagyjából ennyi jutott eszembe:)

Na,jó,olvassatok azért sokat, mert megéri, csak... keressetek nektek megfelelő könyvet :D
És,ne felejtsétek: Könyvfesztivál! :)

Köszi, puszi,és a többi:
        Cece




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése