2015. április 29., szerda

Percy Jackson- folytatás...

Sziasztok!
  Nos, most csalódtam egyik kedvenc írómban...
  Már írtam,csak nem ilyen részletesen, hogy a Percy Jackson és az Olimposziak után Rick Riordan nekikezdett egy új sorozatba,amiben a régi szereplők is megjelennek... Szerintem kár volt megírni...
  Jó,ez elég kegyetlen volt,meg,hát, túlzás is, mert annyira azért nem rossz, de miért kellett a mi Riordanünknek ezt tenni, a sok szép, Percyhez fűződő emlékeimet megingatni az igaz hitükben,miszerint imádom a sorozatot?
Vagy talán mégse volna olyan jó, mint emlékeztem?
Elfogult lettem volna, mikor olvastam?
Nem!
A " Régi Percy" sokkal jobb volt!
Az "Új Percy" viszont sokkal kevésbé magával ragadó,unalmasabb,és:
NEM OLYAN VICCES!
Ami számomra megbocsáthatatlan, hiszen... ez a lényege az Ifjúsági irodalomnak:
Az ifjúságnak való irodalom...
Hjaj, azt hiszem, ezt egy nap megírom Rick Riordannek:
 "Kedves,és mélyen tisztelt  Riordan Úr!
Szívélyes üdvözletemet küldöm ezen a levélen keresztül, és:
Legyen szíves visszahozni a régi Percyt!
Köszönettel:
   ArégiPercytakaromvisszakapni"


Nos, azt hiszem, ennyi lenne mára :D
 
Köszi, puszi, és a többi:
    ArégiPercytakaromvisszakapni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése