2015. május 14., csütörtök

Throne of Glass 2. - Crown of Midnight

Sziasztok!
Már meséltem, hogy megkaptam a könyvet, és nagyon örülök is neki, de nem mondtam, hogy miért szeretem annyira az első részt...

Engem az fogott meg benne, hogy a női főszereplő VÉGRE nem valami nyafogós, magáért kiállni képtelen leányka volt...és, igen, létezik!

Nagyon imádtam is miatta, de volt egy kérdés, amire nem tudok választ kapni...
Ez meg milyen időben játszódik? A jövő, vagy a múlt? Esetleg a jelen?
Képtelen vagyok eldönteni...mikor már teljességgel meggyőződtem róla, hogy a jövőben játszódik, jött egy elem, amitől összezavarodtam...
Na, majd ha kiolvastam, a második részt (a könyvhöz nagy reményeket fűzök!), megpróbálom kitalálni, és leírni nektek:)

Köszi, puszi, és a többi:
            Cece

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése