2015. május 27., szerda

Susan Ee: World After- vélemény

  Nos, gyerekek...
Visszavonok mindent.

  Ennek a lánynak aztám van személyisége!
Szerintetek überelhető volt az Angelfall? Miután kiolvastam a World After-t, én azt gondoltam:
"Köszönöm, köszönöm, végre egy méltó folytatás!"
És: igen! Tényleg sikerült!

Az írónő olyan klasszul, pörgősen, és végig izgalomban tartva az olvasót írta meg ezt a könyvet, hogy kalapom emelem :D

Hihetetlenül imádtam, és ha bármit változtatok a jövőben ezen, akkor megbolondultam.

Az összes szereplő igazán megmutatja benne magát, hogy milyenek ők igazán...
És ez, ez igazán tetszett!
  Paige olyan elképzelhetetlenül aranyos, és szívszaggató (mindenféle értelemben), és olyan rejtélyt hagy maga után, aminek a nyitjára nem tudok rájönni...
A nővére kimutatja a foga fehérjét...
Az anyukájuk...na, őt imádtam.
Rafi... ő hű marad magához :D

  És a többiekről ne is beszéljünk...

Nagyon vágytam már erre  a könyvre, és nem hiába!
De nekem az utolsó mondat volt az,amikor arra gondoltam:
KELL.A.KÖVETKEZŐ.RÉSZ.

De addig is:
Köszi,puszi, és a többi:
          Cece


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése