2015. május 7., csütörtök

Még két könyvem lett... Őskáosz

  Sziasztok, mostanában nem igazán írtam, ezért bocsánat, de próbálok sűrűn írni :) (Bár, általában csak könyveseket szoktam...)

Nemrég beszereztem újabb két könyvet, amikről máris van véleményem...
  Viszont, nem tudom, mikor olvasom el őket, mert, hát, van néhány "protekciós" könyv is, amiket, ha megszerzek, biztos, hogy rögtön elolvasok...
  (Megsúgom:Az egyik az Angelfall második része, a World After...Van egy másik, ami a... na, ezt majd máskor.)
Szóval, őket szereztem meg:

Kristin Cashore: Graceling (A garabonc)
  Hát, szerintem az alapötlet nagyon jó, de az országok (vagy királyságok... mik azok?) nevei borzalmasak...így nehéz komolyan venni, például Köztefölde? Észkafölde? Na ne...

Colleen Hoover: Hopeless
Eddig ennek a könyvnek szinte minden egyes szavát, mindem egyes betűjét imádtam... DE mi az a "szinte"?
  Az nem tetszik, hogy a főszereplőt, Sky-t, a fiú, akit 2 perce ismert meg, FOLYAMATOSAN az arcát fogdossa...
Úgy értem, biztos... szerelem első látásra...meg ilyenek... node emiatt kell folyton szegény csaj arcát össze-vissza másodpercenkét tapogatni?
  (Persze, lehet, hogy valakinek ez tetszik, de azért... egy idegen fogdossa az arcát!)
  Ez szerintem Sky eddig megismert jellemével sem nagyon egyeztethető össze  de oké...
Ettől eltekintve: CSODÁLATOS!

Nos,mára ennyi lett volna:)

 Köszi, puszi, és a többi:
      Cece


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése