2015. május 23., szombat

Jellem?Most mi van?

Sziasztok, már megint sokat mulasztottam... :(
De eszembe jutott valami:
Hiába szeretem, az Angelfall-ban mégis találtam hibát. Bár ez a bejegyzés nem  (csak)  erről fog szólni... de ezzel kezdődött a gondolat, hogy írnom kéne erről.
Szóval:
Mint a kedvenc könyveim összesénél, itt is a főszereplő a... főszereplő. De én nem érzem, hogy "fontos" lenne... én egy teljesen "más" karakterrel is tudnám élvezni, mert, hát, nem mondanám, hogy jellegzetes lenne.
Semmi olyan dolgot nem tudok mondani róla, amit ...róla mondanék... Ezt így nehéz megfogalmazni, de...
Na, szerintem nincs olyan jellemvonása, amiről bárhol, bármikor megmondanám, hogy: "Na, ez az az XY, akit én megismertem!"
Harry Potterről, Percyről, Daemonról, Trisről (A beavatott)... na, és a többiekről egyértelműen elmondanám, hogy ez ő, más nem lehet, kész-vége-ennyi!
Nem is igazán tudok olyan könyvet mondani, amit nagyon szerettem, és nem ilyen a főszereplője.
DE akkor ez miért kivétel?
Őszintén: Nem igazán tudom. De nem fogok erről elmélkedni, mert megígértem, hogy nem csak az  Angelfall-ról lesz szó, szóval:
Mostanában nagy divat lett a főszereplők mind külső, mind "belső" megváltoztatása. Na, lehet mondani, hogy én vagyok a túl béna, vagy mittudoménmi, de nekem ez nem jön be.
Filmekben, könyvekben is látom, és sehol sem tetszik.
A legjobb, legjellegzetesebb dolgokat kiveszik a karakterből, és megváltoztatják, hogy pont ellentéte lesz önmagának...
Minek ez? Miért jó kicserélni a jól működő dolgokat??
Nem tudom, de majd egyszer kiderítem nektek...  addig is:

Köszi, puszi, és a többi:
            Cece

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése