2015. június 28., vasárnap

Trónok Harca , szeretlek!

   Sziasztok!
 Már régen írtam,de most itt vagyok,és bejelenthetem:
 Találtam egy nagyon jó sorozatot, amiből könyvsorozat is van...
A nevében Tűzről, és Jégről esik szó...

Ez a Trónok  Harca! (Tűz és Jég dala)

Tegnap viszont rá kellett jöjjek, hogy a sorozat jobban tetszik, mint a könyv... Vajon miért is?
Az igaz,hogy egy hangyalábnyit át lett írva,de... unalmas is lenne,ha végig ugyanolyan lenne benne minden,mint a könyvben.

Persze, a könyv sem rossz,de...hát,igen, megfilmesítve jobb egy kicsivel.

  Ettől függetlenül igyekszem rávenni magamat,hogy folytassam az olvasást,mert már nagyon lehagytam a könyvet a sorozattal.

 Amint elolvastam/megnéztem az első évadot,újra jövök!


  Köszi,puszi,és a többi:
           Cece

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése